Marketingul este un domeniu în care nu există angajați slabi. Slab înseamnă performanță scăzută și deci vânzări slabe. Acest domeniu este atât de competitiv pentru că vânzările înseamnă scopul final al oricărei acțiuni. Fără vânzări o afacere nu există.

Pentru a fi performant în marketingul online specialiștii trebuie să dețină cele mai actualizate informații în domeniu. De aceea am pregătit un articol despre cele 5 reguli ale performanței când vorbim de marketing în domeniul online.

Brandul și marketingul sunt lucruri separate

Deși nu ar părea corect, de fapt lucrurile stau fix în acest fel. Brandul este un lucru legat de relație și percepție, iar marketingul este o funcție de comunicare.

Omul 5 în 1 nu există

Deși mulți angajatori cred că ar prinde lozul cel mare dacă ar găsi un angajat care să le facă pe toate, acesta este doar o utopie. Nu există persoană care să facă mai multe meserii și să iasă bine. Este mai bine să se axeze pe unul sau două profesii pe care să le efectueze cu rezultate de înaltă calitate. Marketingul zilelor noastre nu poate fi realizat în totalitate de o singură persoană, de aceea este mai bine să se angajeze mai mulți specialiști.

Acest domeniu cere atât analiză și sinteză, cât și organizare și creativitate. De aceea este nevoie de oameni care să fie experți într-o anumită secțiune a marketingului.

Marketingul nu este cheltuială

Mulți oameni tind să creadă că banii alocați bugetului de marketing sunt o cheltuială, dar de fapt sunt cea mai bună investiție pe care un om o poate face pentru afacerea sa. Performanța se poate obține doar investind în promovare de calitate cu cei mai buni oameni. Degeaba produsul sau serviciul oferit este unul de calitate dacă nu există oameni care să îi facă o promovare de calitate.

Nu te opri din încercări

Poate oamenii se demotivează, devin plictisiți, dar consumatorii sau clienții nu. Ei așteaptă mereu să fie uimiți, să afle ceva interesant. Marketingul trebuie să facă eforturi permanente care să le ofere consumatorilor o perspectivă fresh, inovatoare care să le arate personalitatea acelui brand. Oamenii din marketing trebuie să fie întotdeauna perseverenți deoarece viața în sine a unei firme este o curbă sinuoasă.

Follow-up și evaluare

Deși oamenii de marketing au multe sarcini pe cap, ei trebuie să nu uite de follow-up-ul rezultatelor. Astfel s-ar asigura că data viitoare erorile de acum nu se vor mai repeta.